15 sierpnia, 2010

Simplicity is okay



Mimo, że zdjęcia zostały zrobione dokładnie tydzień temu, to dopiero udało mi się zabrać do napisana tego posta. Mała sesja została wykonana w Lublinie, gdzie spędzałam kilka dni wakacji z moją przyjaciółką, której chciałam podziękować za ten wypad, ponieważ było świetnie.
Tym razem postawiłam na prostotę, która jak się okazuję też jest dobra i nie koniecznie trzeba kombinować aby wyglądać super. Sukienka plus szpilki i można podbijać miasto.
xoxo

English: Pictures was made exactly week ago, but now I menaged this post. Little photoshoot was done in Lublin, where I spent few days with my BFF. I wanna thank her beyond this trip, because it was amazing!
This time I chose simplicity, cause it always work out. Dress plus high heels and you can go through the city.
xoxo







dress and shoes - new look

8 komentarzy:

  1. Twoja mała obsesja na punkcie NL się objawiła w pełnej krasie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. such a beautiful and unique floral print x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo na tak i bardzo seksi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit! I muszę dodać, że masz prześliczny nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i świetne buty = genialny outfit;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń