05 września, 2010

Models

Postanowiłam się podzielić z Wami i z całym światem, moją jedną z wielu pasji. Rysowaniem.
Może nie są to jakieś super wybitne arcydzieła sztuki, ale to jest jedna z moich ulubionych jak nie najulubieńsza technika rysowania.
Pod swój warsztat wzięłam buźki znane z mody. Dlaczego? Ponieważ, każdy ma COŚ w sobie.

PS. Mam nadzieję, że są podobni do siebie choć odrobinę.


English: I decide share with us and all the world, my one of many passion.
Drawing.
Maybe, they are not super outstanding masterpiece of arts, but it's one of my favourite technic in drawing. Under my workshop I took famous face from fashion. Why? Because, everybody has SOMETHING in themselves.

PS. I hope so, they're look a dab alike themselves.



Click to extend
Frida Gustavsson & Sylvester Ulv & Matthew Hitt

6 komentarzy:

  1. mega! nie rysujesz przypadkiem "na zamówienie"? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam okazji rysować na zamówienie :)
    ale chętnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie możesz namalować, dodam u siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też było by straaaasznie miło, gdybyś chciała namalować mnie na podstawie moich zdjęć, mam nadzieje że masz troszkę czasu bo zawsze chciałam coś takiego mieć, ale nikt z moich znajomych nie malował na tablecie

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne rysunki, ja też chcę taki!!

    OdpowiedzUsuń